De Bruijn PR

Door De Bruijn PR | 6 juli 2022

Van Wijngaarden Zaanse veganaise en nieuwe horecalijn

Van Wijngaarden heeft speciaal voor de horeca een allergeenvrije mayonaise ontwikkeld. Daarnaast is er exclusief voor de horeca een nieuwe horecalijn geïntroduceerd. De flessen hebben een professionele uitstraling en een praktische nieuwe verpakking die het gebruik nog makkelijker maakt. Naast Zaanse Mayonaise in de knijpfles is het assortiment uitgebreid met maar liefst vijf nieuwe smaakvarianten: Zaanse ketchup, curry ketchup, fritessaus, fijne mosterd en veganaise allergeenvrij.

Van Wijngaarden vroeg de Bruijn PR om te helpen met het introduceren van deze nieuwe producten in de media en in de horeca.

Mediabenadering en PR-activiteiten

Voor deze productintroducties heeft De Bruijn PR een aantal B2B PR-activiteiten ingezet. We verstuurden persberichten over de nieuwe producten naar media die zich focussen op horeca, retail, foodservice en out-of-home shops. In een van de persberichten verwezen we ook naar Gastvrij Rotterdam, de horecavakbeurs voor ambitieuze horecaprofessionals. Op deze beurs konden horecaeigenaren en journalisten kennis maken met de nieuwe producten van Zaanse.

Er verschenen diverse mooie publicaties in onder meer het Noord-Hollands Dagblad, De Nationale HorecagidsMarktaanbod horeca en Out-of-Home shops.

Benieuwd naar een PR programma voor de introductie van jouw (nieuwe) product of dienst? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.