In het boek Ondernemers zijn net mensen staan de verhalen van vijftig kleurrijke en inspirerende ondernemers. Auteur Cor de Graag laat in 548 pagina’s ondernemers aan het woord die vertellen over hun weg naar succes. De verhalen zijn groter dan een standaard interview en kleiner dan een biografie. De ondernemers komen uit verschillende branches, zijn van verschillende leeftijden en hebben verschillende culture achtergronden. Zij laten hun licht schijnen op hun business, successen, missers en ambities. Kortom, het boek levert een uniek kijkje achter de schermen van ondernemend Nederland. De auteur wil ondernemers inspireren en niet-ondernemers enthousiasmeren om de stap naar het ondernemerschap te zetten.
Cor de Graag heeft De Bruijn PR benaderd om zijn boek onder de aandacht van de media te brengen met als doel het verhogen van de naamsbekendheid van het boek en het stimuleren van de verkoop van het boek. We hebben een gefaseerde PR aanpak uitgevoerd, omdat we op deze manier de meeste media-aandacht kunnen realiseren:
Deze activiteiten hebben bijgedragen aan meer exposure voor het boek. Er werd namelijk door verschillende mediatitels uitvoerig aandacht besteed aan het boek. Zo verschenen er artikelen over in een aantal regionale kranten in print zoals in De Stentor (Apeldoorn en West Veluwe) en Zicht Op (Nieuwegein, Soest, Baarn en Zeist), maar ook online was er regionale aandacht via De Stentor, Gooi Zaken, Twente Visie, Tubantia, Apeldoorns Stadsblad en Delftse Post. De vakmedia heeft er ook aandacht aan besteed via een mooie publicatie op Het Ondernemersbelang. Een aantal ondernemers uit het boek zijn n.a.v. van onze inspanningen terecht gekomen als panellid bij BNR Nieuwsradio.
Benieuwd wat we voor de lancering van jouw boek kunnen betekenen? Neem contact met ons op en we helpen je graag verder!